Strona główna           Oferta          Kontakt          Naprawy wysyłkowe          Monitoring GPS
Copyright © DIGICAR 2011
kontakt | oferta


1.        Właścicielem Sklepu Internetowego jest firma:
        Mechanika pojazdowa i handel częściami samochodowymi
        Walter Kotyrba
        ul. Kościuszki 16
        46-060 Prószków
        tel. 0 880 398 352

2.        Zamówienia w sklepie można składać poprzez:- e-mail: info@digicar.pl- telefonicznie 880 398 352

3.        Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

4.        Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5.        Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub / i poprzez e-mail.

6.        Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

7.        Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.

8.        Firma zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji (patrz punkt 5).

9.        Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie (zamieszczonych w przygotowanej przez nas ofercie) wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

10.        Zamówiony towar zostanie wysłany pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia.

11.        W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która to wydłuża czas realizacji zamówienia.

12.        Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon lub fakturę VAT) oraz niezbędne karty gwarancyjne (jeśli są dołączone przez producenta).

13.        Gwarancja jest udzielana tylko w przypadku, kiedy zakupiony asortyment jest zastosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz profesjonalnie przygotowany i zamontowany.

14.        Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego, przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje gumowo-stalowe, osłony itp.), oraz w przypadku części elektronicznych czy elektrycznych uszkodzeń spowodowanych uszkodzoną instalacją w samochodzie.

15.        Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, demontaż, badania diagnostyczne itp.

16.        Warunkiem wszelkich roszczeń gwarancyjnych jest dostarczenie do nas: faktury zakupu lub paragonu, karty gwarancyjnej (dotyczy wyrobów, na które jest wydawana), poświadczenie autoryzowanego warsztatu lub stacji diagnostycznej o zaistniałej wadzie oraz dostarczenie reklamowanej części. 

17.        Ze względu, iż wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją producenta nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi.

18.        Nie ponosimy odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady wynikające z jakości materiału lub wykonania w okresie 12, 18 lub 24 miesięcy (w zależności od asortymentu i producenta) od daty sprzedaży, jedynie w przypadku, kiedy zakupiony towar jest zastosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz profesjonalnie przygotowany i zamontowany.

19.        Należność za zamówiony towar Zamawiający można uregulować w następujący sposób:- przy odbiorze przesyłki,- przy odbiorze osobistym

20.        Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 ww ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami pod nr telefonu 880 398 352 celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu, nigdy nie montowany, nie używany, czysty.

21.        W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.

22.        Oferta sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.

23.        W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 880 398 352.

24.        Firma „Mechanika pojazdowa i handel częściami samochodowymi" zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.






 
Regulamin sklepu internetowego
< powrót do sklepu
< powrót do sklepu